Aπό κοινά καθιστικά μέχρι υπηρεσίες που συνδέονται με την τεχνολογία φωνητικών εντολών της Apple, Siri, περιλαμβάνουν οι τεχνολογικές καινοτομίες που σύντομα πρόκειται να λανσάρει ο νέος συγχωνευμένος όμιλος ξενοδοχείων Marriott/Starwood, εγκαινιάζοντας πρωτοποριακές υπηρεσίες στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Ήδη, 20 δωμάτια του Seaport Aloft στη Βοστώνη διαθέτουν εξοπλισμό για ενσωμάτωση του έξυπνου προσωπικού βοηθού Siri, που βοηθά τους επισκέπτες να βρίσκουν ο,τιδήποτε θέλουν στους χώρους του ξενοδοχείου. Θα μπορούν να του μιλούν μέσω του iPhone ή του iPad και θα μπορούν να ανοίγουν με ένα απλό παράγγελμα την τηλεόραση κ.α.

Η Aloft αντιμετωπίζεται από τον όμιλο ως το εκκολαπτήριο των τεχνολογιών, μαζί με τα brand Element, AC και Moxy.

Το brand Element λανσάρει ένα πρωτοποριακό κόνσεπτ δωματίου, ένα κοινόχρηστο δωμάτιο όπου έως 5 επισκέπτες θα μπορούν να μοιράζονται έναν χώρο με μικρή κουζίνα, μεγάλη τηλεόραση και μπιλιάρδο. Θα προσφέρει ένα κοινό χώρο για διασκέδαση σε ιδιωτικό επίπεδο, σύμφωνα με τις προσδοκίες των ταξιδιωτών όπως αποτυπώθηκαν από τους τουριστικούς πράκτορες.

Τα brand AC και Moxy καινοτομούν με άλλους τρόπους. Στα ευρωπαϊκού στυλ AC ξενοδοχεία, έμφαση δίνεται στο εξαιρετικό πρωινό, στην Aloft στα υγιεινά είδη διατροφής και υλικά με δυνατότητα για προετοιμασία εξατομικευμένου μενού για κάθε επισκέπτη, ενώ στα Moxy στη διασκέδαση από τα πιτζάμα πάρτι έως τα τατουάζ στο λόμπι. Το brand Element προωθεί ακόμα κόνσεπτ ποτών, όπως φορητό καλάθι κρασιού που γεμίζει αυτόματα όταν ενεργοποιηθεί από την κάρτα δωματίου του επισκέπτη.

Επιπλέον, τον Ιανουάριο η Marriott λάνσαρε το πρώτο εργαστήρι καινοτομίας για pop-up ξενοδοχεία, δημιουργώντας ένα διαδραστικό μοντέλο εμπειρίας σε ξενοδοχείο στην καρδιά του Λος Άντζελες με χρηματοδότηση απευθείας από το κοινό.

Το εργαστήριο θα επιτρέπει σε επαγγελματίες της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, επισκέπτες, συνεργάτες και το κοινό να δουν, να πιάσουν, να νιώσουν, να ακούσουν και να δοκιμάσουν μερικές από τις βελτιώσεις που μελετώνται για το μέλλον καινοτομιών της εταιρίας που θα εκφραστεί στην Aloft αλλά και στο οικολογικό brand Element.

Στα τέλη του 2016, λειτουργούσαν 116 ξενοδοχεία Aloft και 23 Element σε όλο τον κόσμο, με 150 Aloft και 73 Element να βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης. Το 2016 υπερδιπλασιάσθηκαν τα νέα συμβόλαια της Element σε σχέση με το 2015, ενώ τα ξενοδοχεία της Aloft παρουσίασαν αύξηση 37%.

Το 2017 η Marriott σχεδιάζει το άνοιγμα 33 Aloft και 14 Element ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο σε περιοχές όπως η Σεούλ, η Ν. Κορέα, το Σιάτλ, η Ουάσιγκτον και η Ιντιάνα.

To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.