Η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στα ξενοδοχεία αποτελεί ένα πολύ ισχυρό εργαλείο που συμβάλει στην αύξηση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών και παράλληλα, στην κάλυψη των ολοένα αυξανόμενων προσδοκιών των σύγχρονων επισκεπτών.

 

«Έξυπνο δωμάτιο» σημαίνει μοναδική εμπειρία διαμονής και κατ’ επέκταση ευχαριστημένοι πελάτες. Οι επισκέπτες των ξενοδοχείων μπορούν πλέον να έχουν τον πλήρη έλεγχο των λειτουργιών του δωματίου τους, όπως για παράδειγμα τον φωτισμό, τις κουρτίνες, τη θερμοκρασία δωματίου και τη μουσική, τα οποία συνδέονται και ελέγχονται εύκολα μέσα από mobile συσκευές, αλλά και από την τηλεόραση. Όλα αυτά και πολλά περισσότερα, γίνονται εφικτά με την εγκατάσταση ενός συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης πελατών. Ένα ψηφιακό σύστημα εξυπηρέτησης, όπως το iLUMIO που διαθέτει αποκλειστικά στην Ελλάδα το Euroaxes Group, αποτελεί την πιο προηγμένη λύση για την διαχείριση και ικανοποίηση των αναγκών των επισκεπτών. Το σύστημα αποτελείται από το iLUMIO TV, που μετατρέπει την τηλεόραση σε ένα διαδραστικό σύστημα με πολλαπλές δυνατότητες, το iLUMIO Mobile Concierge, μία εφαρμογή που δίνει την δυνατότητα, εκτός των άλλων, για check-in, check out και digital key μέσω του κινητού τηλεφώνου, το iLUMIO Valet, την εφαρμογή για tablet με την οποία ο επισκέπτης χειρίζεται αυτοματισμούς στο δωμάτιο, καθώς και το iLUMIO Smart Digital Signage, ένα διαδραστικό info kiosk για τους δημόσιους χώρους.

Τα έξυπνα συστήματα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης, όπως το iLUMIO, αποτελούν στα χέρια του ξενοδόχου ένα επιπρόσθετο εργαλείο marketing που βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων. Μέσα από το iLUMIO ο ξενοδόχος μπορεί να προβάλει και να προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες τόσο του ξενοδοχείου, όσο και συνεργαζόμενων εταιρειών, με την δημιουργία και προώθηση targeted campaigns, προσωποποιημένες για τις ανάγκες κάθε πελάτη ή κατηγορίας πελατών.

Με τη χρήση των δεδομένων που συλλέγονται από το σύστημα αναφορικά με τις προτιμήσεις των πελατών, μπορούν εύκολα να δημιουργηθούν καμπάνιες για upselling, cross selling αλλά και για remarketing, με σκοπό την αύξηση των κερδών της επιχείρησης και την ικανοποίηση των αυξανόμενων αναγκών και προσδοκιών των επισκεπτών. Σε μια εποχή που το word of mouth γίνεται μέσα από τα social media και τα σχόλια στις πλατφόρμες κρατήσεων αποτελούν ίσως το πιο σημαντικό παράγοντα στην επιλογή καταλύματος, η αξία που έχει ένας ευχαριστημένος πελάτης είναι πολύ μεγάλη, καθώς αποτελεί πηγή προσέλκυσης νέων πελατών.