To ζήτημα των κρατήσεων έξω από τα ταξιδιωτικά προγράμματα που απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων, συνεχίζει να απασχολεί την αγορά επαγγελματικών ταξιδίων, ιδιαίτερα όσον αφορά τη διαμονή σε ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με έρευνα της Egencia, θυγατρικής της Expedia στα επαγγελματικά ταξίδια – πραγματοποιήθηκε από τη Northstar σε δείγμα 4.521 ταξιδιώτες από την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Νορβηγία, τη Σιγκαπούρη, τη Σουηδία, το Ην. Βασίλειο και τις ΗΠΑ- ενώ το 60% των εταιριών διαθέτουν πολιτική ταξιδίων, περισσότεροι από τους μισούς επαγγελματίες εξακολουθούν να μπορούν να κάνουν κράτηση με όποια μέθοδο επιθυμούν, ενώ το 46% κάνει δική του κράτηση σε ξενοδοχεία.

Λύσεις, σύμφωνα με την έρευνα, είναι η εφαρμογή κατάλληλων, ξεκάθαρων και πολιτικών με κίνητρα.

Όσοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και κάνουν κράτηση έξω από το ταξιδιωτικό πρόγραμμα της εταιρίας τους, ανέφεραν ότι δεν έβρισκαν κοντινό ξενοδοχείο στον προορισμό (37%) ή είχαν βρει καλύτερη τιμή (37%). Έτσι, η καταλληλότητα  στα ταξιδιωτικά προγράμματα προσφέρεται με μια επιλογή ξενοδοχείων κορυφαίων στις online αναζητήσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες των ταξιδιωτών αυτών. Πρέπει να λαμβάνονται υπόψη η περιοχή των ξενοδοχείων και οι ευέλικτες επιλογές κράτησης. Επιπλέον, η προσφορά δίκαιης και ανταγωνιστικής τιμολόγησης περιορίζει την ανάγκη για αγορές έξω από τα προτιμώμενα κανάλια κρατήσεων της εταιρίας.

Το 75% των πελατών της Egencia κάνουν κράτηση σε ένα από τα 7 ξενοδοχεία που εμφανίζονται πρώτα στις αναζητήσεις και περισσότεροι από τους μισούς επιλέγουν ανάμεσα στα 3 κορυφαία.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα κίνητρα για να παραμείνει κανείς εντός πολιτικής ποικίλουν ανά περιοχή, όμως σε παγκόσμια κλίμακα οι χρηματικές ανταμοιβές είναι το πιο αποτελεσματικό κίνητρο για κρατήσεις εντός της πολιτικής της εταιρίας.

Το 62% των ταξιδιωτών στα επαγγελματικά ταξίδια ανέφεραν ότι θα επέλεγαν κράτηση εντός της πολιτικής της εταιρίας εάν ελάμβαναν ένα ποσοστό εξοικονόμησης χρημάτων στις κρατήσεις και άλλο ένα 60% είπε ότι θα έκανε το ίδιο αν ελάμβανε πόρους που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει σε άλλες επιλογές ταξιδίου.

Ενώ συζητείται ευρέως ότι οι αμερικανοί ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στους πόντους πιστότητας, η έρευνα έδειξε ότι αυτοί οι πόντοι έρχονται δεύτεροι στην κατάταξη των λόγων κράτησης εντός της πολιτικής της εταιρίας, ενδεικτικό της αλλαγής των προτεραιοτήτων τους. Επιπλέον, οι αμερικανοί τείνουν να εμπιστεύονται περισσότερο από κάθε άλλη εθνικότητα την πολιτική της εταιρίας τους στα επαγγελματικά ταξίδια.

To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.