Η τάση των σύγχρονων ταξιδιωτών για απόκτηση εμπειριών και όχι υλικών αγαθών (προϊόντα όπως κοσμήματα, ρούχα, ηλεκτρονικές συσκευές) επαληθεύεται και για το 2018 σε νέα έρευνα που πραγματοποίησε η Expedia σε αμερικανούς καταναλωτές, οι οποίοι επιδιώκουν να εξοικονομούν χρήματα αποκλειστικά για ταξίδια.
Η στροφή αυτή, σύμφωνα με την έρευνα, προδιαγράφει θετικές προοπτικές για την τουριστική βιομηχανία.
Επιπλέον, οι ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας εμπιστεύονται τα online τουριστικά γραφεία όπου έχουν μεγαλύτερο εύρος επιλογών, απλοποίηση των διαδικασιών μέσω της τεχνολογίας και προσφορές που ικανοποιούν την αυξανόμενη διάθεσή τους για ταξίδια.
Η έρευνα, την οποία διενήργησε για λογαριασμό της Expedia η συμβουλευτική εταιρία The Center for Generational Kinetics τον Αύγουστο σε δείγμα 1.254 αμερικανών ηλικίας 18 – 65 ετών, έδειξε ότι η επικράτηση των εμπειριών σε σχέση με την απόκτηση υλικών αγαθών στις προτιμήσεις των Αμερικανών, καταγράφεται ιδιαίτερα στις ηλικιακές ομάδες της Generation Z (18-22) και στους Baby Boomers (55-65).Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν σημαντικά την απόφαση αγορών των Αμερικανών, με το 36% των Gen-Z να αναφέρει ότι επιλέγει ταξιδιωτικό προορισμό επειδή παρουσιάσθηκε στα social media.
Ωστόσο οι προτεραιότητες αλλάζουν, καθώς αντί για την κοινοποίηση της απόκτησης νέων προϊόντων, οι ταξιδιώτες προτιμούν να «ανεβάζουν» ζωντανή μετάδοση βίντεο από εντυπωσιακές εμπειρίες.
Το 74% του συνόλου των ερωτηθέντων είπε ότι έχει ως προτεραιότητα την αξιοποίηση των οικονομιών του σε εμπειρίες παρά σε προϊόντα, κάτι ιδιαίτερα κοινό για τους millennials, και το 65% παραδέχθηκε ότι αυτή την περίοδο εξοικονομεί χρήματα για να τα δαπανήσει σε ταξίδια.Σχεδόν το 20% των Gen-Z είπαν ότι έχουν προτιμήσει στο παρελθόν συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή προορισμό μόνο και μόνο για να εντυπωσιάσουν τους ακολούθους τους στα social media.
Σχεδόν οι μισοί Millennials θα πωλούσαν τα ρούχα ή τα έπιπλά τους για να έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν περισσότερο.Τα online τ. γραφεία “κερδίζουν” τις μικρότερες ηλικίεςΜε την ευρεία διάδοση της τεχνολογίας, οι Αμερικανοί φαίνεται ότι προτιμούν την ευκολία στις ταξιδιωτικές κρατήσεις παρά να παραμένουν πιστοί σε ένα συγκεκριμένο brand.Το 80% κάθε γενιάς Αμερικανών δήλωσε ότι προτιμά να κάνει κράτηση για το σύνολο του ταξιδίου και της διαμονής μέσα από μια ιστοσελίδα, παρά να κάνει κράτηση διαφορετικών ταξιδιωτικών υπηρεσιών ξεχωριστά.
Το 87% των Gen-Z είπε ότι το να βρίσκουν σε μια ιστοσελίδα όλα τα στοιχεία ενός ταξιδίου είναι βολικό και οι περισσότεροι (55%) θα σκέφτονταν να κάνουν κράτηση για το σύνολο του ταξιδίου σε online τουριστικό γραφείο, χωρίς να συγκρίνουν τιμές.Το 65% των Gen-Z και των Millennials (22 – 35 ετών) εξοικονομούν χρήματα αυτή την περίοδο για να ταξιδέψουν μέσα στο 2018.
Οι νεότερες γενιές τείνουν να δίνουν προτεραιότητα στο να εντυπωσιάζουν τους συνομηλίκους τους, αλλά και στην αναζήτησης της περιπέτειας και την αποσύνδεση με σκοπό την ξεκούραση.
Οι millennials, οι οποίοι λατρεύουν τα ταξίδια, είναι επίσης πολύ ανεξάρτητοι με έναν στους 4 να έχει ταξιδέψει μόνος/η για λόγους αναψυχής το 2017.Το 71% των Αμερικανών από τη γενιά Gen-Z δήλωσε ότι θα ξεκινούσε ημιαπασχόληση μόνο και μόνο για να εξοικονομήσει χρήματα για ταξίδια.Μάλιστα, το 11% έχει αποφύγει να χωρίσει, επειδή είχε προγραμματίσει διακοπές με τον/τη σύντροφό του.
Πηγή : Πρώτο Θέμα