Κατά το δίωρο 8 μμ έως 10 μμ. κορυφώνονται οι διαδικτυακές κρατήσεις διακοπών στην Thomas Cook, ενώ οι περισσότεροι πελάτες της τείνουν να κάνουν αναζητήσεις κατά τη διάρκεια των καθημερινών μετακινήσεων, την ώρα του μεσημεριανού ενώ μερικοί ξεκλέβουν χρόνο και από τη δουλειά για το σκοπό αυτό.
Αυτά αποκάλυψε η πρώτη έρευνα της Thomas Cook «Holiday Report» , σύμφωνα με την οποία οι πελάτες του μεγάλου τουρ οπερέιτορ επισκέπτονται την ιστοσελίδα του 11 φορές κατά μέσο όρο πριν ολοκληρώσουν την κράτηση.
Εξετάζοντας τις συνήθειες ως προς την κράτηση ώρα παρά ώρα, η έρευνα δείχνει ότι η κίνηση στην ιστοσελίδα του οργανισμού είναι σταθερή καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, με το ενδιαφέρον για ξεκινά το πρωί.
Οι συναλλαγές υπερβαίνουν τις αναζητήσεις περί τις 5 μμ, πριν κορυφωθούν μεταξύ 8-10 μμ, την ώρα δηλαδή που κάποιος θα μπορούσε να απολαμβάνει ένα ποτήρι κρασί, αναφέρει η έρευνα.
Η σημαντικότερη αλλαγή στα τελευταία 3 χρόνια (Μάιος 2014- Απρίλιος 2017) αφορά την αύξηση (+113%) των ατόμων που χρησιμοποιούν τα κινητά για αναζήτηση διακοπών. Τάμπλετ και έξυπνα κινητά τηλέφωνα κυριαρχούν στις αναζητήσεις ενώ η χρήση σταθερού υπολογιστή ή λάπτοπ προτιμάται κυρίως για την κράτηση.
Το 43% των πελατών εξακολουθεί να πηγαίνει στα καταστήματα σε αναζήτηση προορισμού και το 60% επιμένει ότι οι γνωστοί τουριστικοί πράκτορες είναι η προτιμώμενη οδός κράτησης.
Εξ όσων κάνουν αναζήτηση διακοπών από το σπίτι μέσω διαδικτύου, τα 2 τρίτα πηγαίνουν σε κατάστημα σε κάποια από τις φάσεις της διαδικασίας.
Τα Σαββατοκύριακα είναι οι δημοφιλέστερες ημέρες για κρατήσεις σε καταστήματα. Μία στις 5 γίνονται το Σάββατο ενώ και οι κρατήσεις τις Κυριακές παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις.
To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.