Όταν προσπαθείτε να προσδιορίσετε και να πάρετε αποφάσεις σχετικά με τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε στο marketing του ξενοδοχείου σας, ένα είναι σίγουρο. Ότι πρέπει να λάβετε υπόψη σας τις τεχνολογικές τάσεις που κυριαρχούν σήμερα. Όχι μόνο στην τεχνολογία του ίδιου του ξενοδοχείου, αλλά κυρίως στο Διαδίκτυο και τα social media, που επηρεάζουν τις αποφάσεις των υποψηφίων πελατών, και αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν πλέον το χώρο της φιλοξενίας. Στο παρακάτω infographic μπορείτε να δείτε τις 16 επικρατέστερες τάσεις για τη χρονιά που μόλις αποχαιρετήσαμε. Είμαστε σίγουροι ότι θα τις βρείτε πολύ χρήσιμες.
16 τάσεις που πρέπει να προσέξετε στο marketing των ξενοδοχείων
Δημήτρης Θωμαδάκης2017-01-18T12:04:14+03:0017 Ιανουαρίου, 2017|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 16 τάσεις που πρέπει να προσέξετε στο marketing των ξενοδοχείων