Το Hotel Marketing έχει έρθει όσο ποτέ άλλοτε κοντά στο Digital Marketing καθιερώνοντας τον κλάδο του Hotel Digital Marketing. Το σύγχρονο Hotel Digital Marketing αποτελεί αναπόσπαστο και αναγκαίο εργαλείο για κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση ανεξαρτήτου μεγέθους.
Ως Hotel Digital Marketing ορίζουμε όλες τις ψηφιακές ενέργειες και την χρήση αντίστοιχων τεχνολογιών και πλατφορμών προκειμένου το ξενοδοχείο να αυξήσει τις πωλήσεις τους, να βελτιώσει την εικόνα του και να δημιουργήσει ένα δίαυλο επικοινωνίας με τους δυνητικούς και πραγματικούς πελάτες του. Ο σύγχρονος Hotelier εκμεταλλεύεται όλα ψηφιακά μέσα όπως Social Media (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest), Μηχανές Αναζήτησης (Google. Yahoo, Yandex κ.α.), Review Sites (Tripadvisor, TopHotel, HolidayCheck κ.α.), OTA (Booking, Expedia κ.α), Διαφημιστικά δίκτυα (Google Adwords και Display Network, Facebook και Instagram Ads, Twitter ads κ.α.) και βέβαια το ίδιο του το website προκειμένου επιτύχει έναν ή περισσότερους στόχους.
Το μυστικό για ένα επιτυχημένο Hotel Digital Marketing αποτελεί η ξεκάθαρη στοχοθέτηση και ο σχεδιασμός της προσαρμοσμένης ψηφιακής στρατηγικής σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες του ξενοδοχείου. Σε μια ολοκληρωμένη digital στρατηγική θα πρέπει να συμμετέχουν όλες οι δυνατές πλατφόρμες (και όχι μόνο μια π.χ. το Facebook επειδή είναι η πιο γνωστή) και η ομάδα να κατανοήσει τι απαιτείται για την υποστήριξη αυτής της στρατηγικής (όπως π.χ. παραγωγή οπτικού περιεχομένου άλλα και εκπαίδευση προσωπικού).
Ουσιαστικά ένας από τους κύριους στόχους που θέλουμε να επιτύχουμε μέσα από το Digital Marketing αποτελεί το συνεχόμενο conversion (μετατροπή) 4 σημείων. Δηλαδή να προσελκύσουμε δυνητικούς πελάτες που κινούνται στο χώρο των Social Media και στις Μηχανές Αναζήτησης, να τους φέρουμε στο website του ξενοδοχείου, να κάνουν την κράτηση και να μοιραστούν την εμπειρία τους μέσα από τα Social Media και τα Review sites.
Η εμπειρία έχει δείξει ότι ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν σωστά τις δυνατότητες του Digital Marketing έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν πολύ υψηλό engagement (διάδραση) μεταξύ χρηστών και ξενοδοχείων που έχει επιφέρει μια αύξηση της τάξεως του 20% στο direct κανάλι πωλήσεων.
Στο συνέδριο Hotel Tech 2017 θα παρουσιάσουμε όλες αυτές τις δυνατότητες που σας δίνει το σύγχρονο Hotel Digital Marketing και που θα σας οδηγήσουν στην επιτυχημένη ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου σας άλλα και την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.