Η αλυσίδα των CityHub Hotels συνδυάζει τα 50 δωμάτια «κάψουλες» με ψηφιακό λόμπι και mobile application που καθοδηγεί τους επισκέπτες καθώς ανακαλύπτουν την πόλη. Με τα παραπάνω χαρακτηριστικά καλύπτει κάποιες από τις βασικές προτεραιότητες των ταξιδιωτών της γενιάς Y, αφού τους διευκολύνει να εξερευνήσουν τον προορισμό, να κάνουν socializing και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους online.
Ο Martial Robardet, Υπεύθυνος Ανάπτυξης των ξενοδοχείων CityHub στην Ευρώπη, δηλώνει χαρακτηριστικά: «Για τη γενιά Υ, το κοινό ηλικίας 20 με 35 δηλαδή, το στοιχείο της ‘ανακάλυψης’ αποτελεί κεντρικό συστατικό της εμπειρίας που αναζητούν. Οι ταξιδιώτες αυτοί δεν ενδιαφέρονται ούτε για τα πεντάστερα ξενοδοχεία, ούτε και για τα παραδοσιακά τουριστικά αξιοθέατα. Θέλουν να ανακαλύψουν την πόλη μέσα από τις συστάσεις των ντόπιων και να βιώσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία. Έχουν διαρκή σύνδεση στο διαδίκτυο και θέλουν να λαμβάνουν πληροφόρηση ανά πάσα στιγμή, ακόμα και όταν είναι σε κίνηση. Κι αυτό το τελευταίο είναι μία προτίμηση για την οποία αδιαφορούν τα περισσότερα παραδοσιακά ξενοδοχεία».
Τους τρόπους με τους οποίους το CityHub του Άμστερνταμ επιτυγχάνει ποσοστό πληρότητας 95%, θα εξηγήσει ο Martial Robardet στο συνέδριο Tourism Megatrends που θα πραγματοποιηθεί την 1η Νοεμβρίου στην Αθήνα.
To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.