Ως ευκαιρία για την επίτευξη επαγγελματικών στόχων αντιμετωπίζουν τα επαγγελματικά ταξίδια οι αμερικανοί, με το 43% να έχει την προσδοκία για περισσότερη ώρα με τους συναδέλφους και το 34% να αναζητά ευκαιρίες έμπνευσης για εργασία.
Περισσότεροι από 2 στους 5 (44%) επαγγελματίες από όλο τον κόσμο αναφέρουν ότι ο χρόνος αναψυχής στα επαγγελματικά ταξίδια προάγει τη επιτυχία των επαγγελματικών συναντήσεων.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η μεγάλη ταξιδιωτική πλατφόρμα Booking.com σε δείγμα επαγγελματιών της Vitreous World που έχουν ταξιδέψει διεθνώς το τελευταίο 12μηνο, με στόχο να αποκαλύψει πώς οι εργαζόμενοι σε διαφορετικά επαγγέλματα αξιολογούν τα ταξίδια και τον αντίκτυπό τους στην εργασία.
Τα στοιχεία προέκυψαν από τις απαντήσεις 17.038 επαγγελματιών από το Ην. Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία, την Κίνα, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ινδία, τη Ρωσία, την Αυστραλία, την Αργεντινή, τον Καναδά, τη Δανία, το Χονγκ Κονγκ, την Κροατία, την Ινδονησία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, την Ολλανδία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Σουηδία, την Ταϋλάνδη και την Ταϊβάν, την περίοδο 3-18 Αυγούστου 2017.
Το 58% από τις ΗΠΑ είπαν ότι η εμπειρία από διαφορετικές κουλτούρες και πολιτισμούς προσθέτει value στη δουλειά τους, κάτι που συμβαίνει ιδιαιτέρως και στα επαγγέλματα από το χώρο της Τέχνης, του Πολιτισμού, του Αθλητισμού και της Μουσικής (65%), των ταξιδίων και της φιλοξενίας (71%) και των κατασκευών και μηχανικής (81%).
Στην ερώτηση τι επιθυμούν να επιτύχουν στα επαγγελματικά ταξίδια, το 56% του δείγματος ανέφεραν την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους, όπως επίσης τα εξής:
-Το προσωπικό φιλανθρωπικών οργανώσεων και κοινωνικών υπηρεσιών (48%) επιθυμεί να εμπνευσθεί επάνω στην εργασία
-η επιτάχυνση της καριέρας είναι ιδιαίτερα σημαντική για τα επαγγέλματα υγείας (45%) και τους εργαζομένους στον κλάδο της φιλοξενίας (41% έναντι 29% του μέσου όρου).
-η κατανόηση ενός νέου πολιτισμού και ο αντίκτυπος στην εργασία είναι πιο σημαντική για τους επαγγελματίες από το χώρο της φιλοξενίας (43% έναντι 25% του μέσου όρου) αλλά και της τεχνολογίας (36%).
Οι μισοί επαγγελματίες ανέφεραν ότι λίγες ώρες προσωπικού χρόνου για να απολαύσουν τον προορισμό είναι καθοριστικός στην αποτελεσματικότητα του επαγγελματικού ταξιδιού. Το 49% προτιμά να περνά χρόνο στα αξιοθέατα ή να δοκιμάζει την τοπική κουζίνα (40%). Το 60% ανέφερε ότι επηρεάζεται από τον προσωπικό αυτό χρόνο, αντιμετωπίζοντάς τον ως ευκαιρία να εξερευνήσει έναν άγνωστο για εκείνον/εκείνη προορισμό.
Το 71% θεωρεί ότι οι συναντήσεις με πελάτες ή συναδέλφους είναι απαραίτητες στην επιτυχία του ταξιδίου, ιδιαίτερα για τους κλάδου λιανικού εμπορίου και πωλήσεων (79%) και κατασκευών και μηχανικής (89%).
Το 63% ανέφερε ότι οι επιλογές ταξιδιού και διαμονής που απευθύνονται αποκλειστικά στα στελέχη επιχειρήσεων είναι πλέον απαραίτητες, δηλαδή το ισχυρό Wi-Fi (53%), το άνετο κρεβάτι (51%), το καλό πρωινό (38%). Το κατάλυμα, τονίζουν, θα πρέπει να επιλέγεται κυρίως βάσει τοποθεσίας, με καλή πρόσβαση στις επαγγελματικές συναντήσεις (44%).
Οι πιο συχνοί τύποι διαμονής που προτιμούν οι επαγγελματίες είναι:
-Οι τραπεζίτες τείνουν να προτιμούν υπηρεσίες «home away from home» (23% έναντι 18% του μέσου όρου), και δίνουν προτεραιότητα στους πόντους ή την ανταμοιβή που μπορούν να κερδίσουν (43% έναντι 30% του μέσου όρου).
-Οι επαγγελματίες από το χώρο της τεχνολογίας και των υπολογιστών προτιμούν επιλογές μεσαίας κατηγορίας (47% έναντι 34% του μέσου όρου), αλλά και επιλογές hi-tech τεχνολογίας αιχμής (36% έναντι 22% του μέσου όρου).
-Οι εργαζόμενοι στον κλάδο των ταξιδίων και της φιλοξενίας τείνουν να προτιμούν κατάλυμα με οικοδεσπότη/ οδηγό (27% έναντι 14% του μέσου όρου).
To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.