Πέντε συμβουλές που μπορούν να βοηθήσουν μακροπρόθεσμα τους ξενοδόχους να κεφαλαιοποιήσουν τις ενέργειές τους στα social media, διατυπώνει σε άρθρο της στο ehotelier.com η Jennifer Nagy, πρόεδρος της εταιρίας δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ JLNPR σε όλο το εύρος της βιομηχανίας ταξιδιωτικής τεχνολογίας.
Όπως τονίζει η κ. Nagy, τα social media είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα αλλά λιγότερο κατανοητά και εκμεταλλευμένα σε επίπεδο αύξησης των εσόδων μέσα από μάρκετινγκ.
Οι συμβουλές της αφορούν τρόπους με τους οποίους μπορούν τα ξενοδοχεία να μετατρέπουν τους φίλους και ακολούθους τους στα social media σε επικερδείς πελάτες.
1. Ανοίξτε τη δυνατότητα κράτησης μέσω social media
Πολλά ξενοδοχεία δεν αντιλαμβάνονται ότι υπάρχουν εργαλεία που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για να διευκολύνουν τους καταναλωτές να κάνουν κράτηση διαμονής μέσω των social media.Οι καταναλωτές, και ιδιαίτερα οι Millennials, δαπανούν εκατοντάδες ώρες στα social media κάθε μήνα.
Εξάλλου, εάν το ξενοδοχείο προσφέρει αυτή τη διευκόλυνση, οι δυνητικοί επισκέπτες του εμπνέονται και κάνουν κράτηση χωρίς να βγουν από την εφαρμογή.
Επιπλέον, εφόσον τα οφέλη των δημοσιεύσεων στα social media εντείνονται μέσω της διαφήμισης, η διευκόλυνση αυτή ενισχύει περαιτέρω την ορατότητα της μονάδας στα κανάλια των social media, κάτι που μπορεί να μεταφραστεί σε αύξηση των κρατήσεων από τα εν λόγω κανάλια.
2. Προβολή των προσφορών και ειδικών χρεώσεων
Βασική ανησυχία των δυνητικών επισκεπτών στην επιλογή ξενοδοχείου είναι η τιμή δωματίου και το value που αυτή συνεπάγεται. Για να ενισχύσουν την παρουσία τους στα κανάλια των social media, οι ξενοδόχοι μπορούν να προωθούν προσφορές ή εκπτώσεις σε φίλους ή ακολούθους της σελίδας τους, καθώς σε αυτές θα έχουν περισσότερη κίνηση από την επίσημη ιστοσελίδα τους.
3. Εντείνοντας τον θόρυβο των social media με τοπικές εκδηλώσεις
Ένας καλός τρόπος για να δημιουργήσετε περιεχόμενο διασκέδασης, με ενδιαφέρον και χωρίς επαναλήψεις στα social media είναι η κοινοποίηση μιας ενδιαφέρουσας εκδήλωσης που γίνεται στο ξενοδοχείο και το κάλεσμα των ακολούθων και άλλων προσώπων να συμμετέχουν σε αυτήν.
Έτσι τα ξενοδοχεία μπορούν να προσελκύουν άτομα που ενδέχεται να προτείνουν το ξενοδοχείο σε φίλους, ή μπορεί να κάνουν δημοσιεύσεις στα social media, τις οποίες τα ξενοδοχεία μπορούν να κοινοποιούν στη συνέχεια τους ακολούθους τους.
Οι Millennials επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμο από τις προτάσεις φίλων στα social media τις οποίες αξιολογούν ως αξιόλογες.
4. Κοινοποίηση πληροφοριών για τον προορισμό
Eνα από τα πιο χρονοβόρα μέρη του προγραμματισμού διακοπών είναι ο εντοπισμός των τοπικών σημείων ενδιαφέροντος. Ετσι, τα ξενοδοχεία μπορούν να κοινοποιουν φωτογραφίες, βίντεο, πληροοφορίες, συνδέσμους και άλλες πρακτικές πληροφορίες από τον προορισμό, μετατρέποντας τα προφίλ τους στα social media σε μια χρήση πηγή πληροφόρησης η οποία θα προσελκύει επαναλαμβανόμενους χρήστες και μεγαλύτερη συμμετοχή στις δημοσιεύσεις της με likes, share κτλ.
Επιπλέον, επειδή ο ταξιδιώτης εμπιστεύεται ένα ξενοδοχείο για τις προτάσεις του, τείνει να επιλέγει να μείνει σε αυτό.
5. Κοινονικοποίηση
Η σύνδεση με φίλους και ακολούθους είναι ύψιστης σημασίας στα social media. Δεν αρκεί η δημοσίευση φωτογραφιών ή βίντεο, αλλά η ενεργή παρακολούθηση δυνητικών πελατών (like στις φωτογραφίες τους, σχολιασμός στις δημοσιεύσεις τους και έλεγχος των προφίλ τους σε τακτική βάση).
Όσο περισσότερη ώρα δαπανούν οι καταναλωτές στα social media ή στην αλληλεπίδρασή τους με το ξενοδοχείο στο διαδίκτυο, τόσο περισσότερο τείνουν να χρησιμοποιούν την εύχρηστη μηχανή κράτησης που τα ξενοδοχεία προσφέρουν μέσα από τα social media (1η συμβουλή).
To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.