Στις μέρες μας, για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία, έχουμε την τεχνολογία που μας επιτρέπει να διατηρήσουμε πραγματικά πλούσιες συνδέσεις με πολύ μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων.
Σε αυτό το workshop θα διερευνήσουμε πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να είναι επωφελές για τα ξενοδοχεία.
Εισηγητής: Γιώργος Παπαδοπούλης, Strategic thinker, focusing on marketing and innovation
George Papadopoulis, is a graduate of Sheffield University (MBA) and PhD candidate (Marketing) at the University of Leicester. He’s a professor and business consultant, while in the past; he has been a senior manager at higher education institutions in Greece and abroad. As a consultant, he has undertaken and supervised more than 400 projects, while he has taught more than 9000 hours of both academic and professional education in areas of management, leadership, marketing, strategy and innovation, since 1996.