Το μάρκετινγκ στις μηχανές αναζήτησης είναι το βασικό συστατικό της στρατηγικής απευθείας κρατήσεων για τα ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με έρευνα της Forrester περίπου 80% των συνολικών επισκέψεων σε κάθε ιστοσελίδα ξεκινάει από τα αποτελέσματα σε μια μηχανή αναζήτησης ή μια υπηρεσία καταλόγου.

Το μάρκετινγκ στις μηχανές αναζήτησης είναι ένας εξαιρετικά δυναμικός τομέας.

Οι αλγόριθμοι αναζήτησης αλλάζουν, νέες τεχνικές αναζήτησης και μορφές εισάγονται, νέες υπηρεσίες αναζήτησης και κατάλογοι ξεκινούν, προκύπτουν νέες προκλήσεις σε καθημερινή βάση.

Οι επιπτώσεις όλων αυτών στην φιλοξενία είναι τεράστιες και μερικές πτυχές τους θα φωτίσουμε στο Workshop SEM 360 Hoteliers | Search Engine Marketing in Hospitality απαντώντας σε μερικές καυτές ερωτήσεις:

  • Έχω τουριστική επιχείρηση, ποια είναι η κατάλληλη περίοδος να επενδύσω σε Google AdWords;
  • Δεν μπορώ να επενδύσω σε S.E.O. (βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης) μπορώ να κάνω μόνο Google AdWords;
  • Social Media – Ψάχνει κανείς ξενοδοχείο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
  • Booking.com και άλλοι tour operators (on-line ή off-line), αναπτύσσουν την επιχείρηση μου;
  • Trip Advisor πως να διαχειριστώ σχόλια και κρατήσεις;
  • Τουριστικά Portal πρέπει να μπω σε όλα;
  • Κατάλογοι επιχειρήσεων Τουρισμού, πρέπει να εμφανίζομαι παντού;

 

Αυτά και άλλα ερωτήματα θα αναπτύξουμε μαζί!

 

Εισηγητής: Ηλίας Τσαλδάρης, Data Analyst/ SEM-SEO Consultant, Innovation Group

FLO4-Elias TsaldarisΟ Ηλίας φοίτησε στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών με ειδίκευση στα οικονομικά και επιχειρησιακά μαθηματικά.
Είναι Google Partner στα πεδία Google AdWords, YouTube Ads και Google Analytics.
Είναι ιδρυτής και iCEO της Innovation Group, η οποία δραστηριοποιείται σε υπηρεσίες B2B σχετικά με τη διαφήμιση, το ψηφιακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και το web design.