Περισσότερα από 8 στα 10 εστιατόρια στις ΗΠΑ πιστεύουν ότι θα έπρεπε να κάνουν περισσότερα στην προώθηση των επιχειρήσεών τους, όμως μόνο το 17% προσέλαβε υπάλληλο μάρκετινγκ και μόλις το 1% συνεργάζεται με εταιρία συμβούλων.

Αυτό έδειξε έρευνα της TripAdvisor σχετικά με τις στρατηγικές που αναγκάζονται να εφαρμόσουν τα σύγχρονα εστιατόρια, ώστε να συμβαδίζουν με τις αλλαγές στα κριτήρια με τα οποία οι ταξιδιώτες επιλέγουν εστιατόριο.

Σχεδόν οι μισοί αμερικανοί εστιάτορες δαπανούν λιγότερο από το 10% του χρόνου τους σε δράσεις του μάρκετινγκ, των ώρα που δραστηριοποιείται πληθώρα καναλιών που επιδιώκουν να αναλάβουν μερίδιο της διαδικτυακής παρουσία των εστιατορίων.

Σύμφωνα με τον διευθυντής προϊόντος της TripAdvisor Restaurants, Gerard Murphy, αν τα εστιατόρια αυξήσουν τις προσπάθειές τους στο μάρκετινκγ, έστω και λίγο, μπορούν να επικρατήσουν στον ανταγωνισμό.

Μόλις το 13% των ερωτηθέντων από όλο τον κόσμο, στην έρευνα της TripAdvisor, συνεργάζονται με επαγγελματία στις υπηρεσίες καταγραφής της διαδικτυακής εικόνας της επιχείρησης, παρότι οι εστιάτορες από όλο τον κόσμο παραδέχονται ότι τα πιο αποτελεσματικά κανάλια για μάρκετινγκ είναι τα social media, οι διαδικτυακές υπηρεσίες καταλόγων και οι μηχανές αναζήτησης, κατά σειρά προτεραιότητας.

Στις ΗΠΑ, το 68% των εστιατόρων επενδύουν σε έντυπη διαφήμιση, το 82% στα social media και το 56% στις διαδικτυακές υπηρεσίες καταλόγων.

Σύμφωνα με άλλη, πρόσφατη έρευνα της TripAdvisor, οι καταναλωτές ανέφεραν ότι δαπανούν περισσότερο χρόνο ξεφυλλίζοντας τις σελίδες εστιατορίων που προσφέρουν «περιεχόμενο με εκτενείς επιλογές» και οι εγγραφές εστιατορίων με μια και μόνο φωτογραφία είχαν έως 44% περισσότερη διαδραστικότητα σε σχέση με όσες δεν είχαν καμία.

To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.