Mια μηχανή αναγνώρισης προσώπων που «διαβάζει» το υποσυνείδητο των πελατών και σύμφωνα με τις πληροφορίες που αποκομίζει από τις εκφράσεις, τους προτείνει τις ιδανικές διακοπές, αποκάλυψε η TUI.

Πρόκειται για την καρέκλα Destination U, στο σχήμα του λογότυπου της TUI, η οποία παρουσιάσθηκε στο επίσημο rebranding της TUI στο Λονδίνο.

Οι πελάτες θα κοιτάζουν στην οθόνη ενώ κάμερες θα διαβάζουν τις εκφράσεις προσώπου καταγράφοντας τις κινήσεις που δείχνουν χαρά, έκπληξη, σύγχυση και φόβο.

Ένας αλγόριθμος υπολογίζει κάθε αντίδραση του προσώπου σε μια σειρά εικόνων που θα περνούν μπροστά από τον πελάτη στις οποίες θα απεικονίζονται προορισμοί και εμπειρίες, ενώ τα δεδομένα θα χρησιμοποιούνται ακόμα για τη διαμόρφωση των ιδανικών διακοπών.

Το Destination U που δημιούργησε η εταιρία κωδικοποίησης προσώπου και μέτρησης συναισθημάτων από αυτό, Realeyes, αποτελεί παγκόσμια καινοτομία για την τουριστική βιομηχανία, επισημαίνει η TUI.

Προς το παρόν, η μηχανή αποτελεί πρωτότυπο που θα υπάρχει σε μερικά μόνο τουριστικά γραφεία της TUI στο Ην. Βασίλειο, όμως υπάρχει προοπτική να διαδοθεί και σε περισσότερα τ. γραφεία μέσα στα επόμενα χρόνια.

Η διαδικασία θα είναι η ακόλουθη: Μετά την εξαγωγή των αποτελεσμάτων, ο τουριστικός πράκτορας θα συζητά με τον πελάτη και θα προτείνει επιλογές βάσει της ταξιδιωτικής έμπνευσης που έδωσε η μηχανή. Δεν πρόκειται να αντικαταστήσει τους τουριστικούς πράκτορες, επισημαίνει η TUI.

To άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο Tornos News.