Μία ενδιαφέρουσα παρουσίαση για τις πωλήσεις των Ξενοδοχείων, τις κατηγορίες τους, τα κανάλια διανομής,  τους τρόπους κράτησης ανά κατηγορία, τους τρόπους  προσέγγισης των πελατών καθώς και την εμπλοκή του τμήματος πωλήσεων σε αυτό.

 

Εισηγήτρια: Δήμητρα Καραθανάση, Διδάκτωρ, Σχολή Τουρισμού & Φιλοξενίας, Mediterranean College

ED4-Dimitra KarathanasiΗ Δήμητρα Καραθανάση είναι καταξιωμένος επαγγελματίας του Τουρισμού, με βαθιά γνώση του Ελληνικού Τουρισμού και εξειδίκευση στη Διοίκηση των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.

Ξεκίνησε τις Σπουδές της στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, όπου και έλαβε πτυχίο Γερμανικής Φιλολογίας και συνέχισε στη διάσημη Σχολή Διοίκησης Ξενοδοχείων, Les Roches, στην Ελβετία.

Ξεκίνησε την καριέρα της στο Λονδίνο, στη Hilton International το 1993, ενώ με την επιστροφή της στην Ελλάδα στο τέλος του 1995, προσλαμβάνεται αμέσως στην μεγαλύτερη ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση, τον Όμιλο Δασκαλαντωνάκη.

Εργάστηκε σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων – από Διευθύντρια της μεγαλύτερης ελληνική ομάδα ξενοδοχειακών Πωλήσεων (100 άτομα), ως Εμπορική Διευθύντρια του Ομίλου. Το 2008 ίδρυσε τη δική της εταιρία, όπου δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.